yabasmerve benimki de öyle. 4 ayligiz. Kucakta saga sola sallanıp totişine pışş pış yaparak uyutuyorum epeydir. Sırtında sensör var gibi sırt üstü yatinca basiyor narayı. Kucaga alistirmak diye bir terim var evet ama ben inanmiyorum. Çünkü onların da hakkı etrafi görmek, kesfetmek. Tam da o dönemdeler cünkü. Bir de atak varsa tamamdııır 🤭 ama geçiçek merak etme ♥️ kucakta sallanarak uyutmayi da şuan yavas yavas desteksiz kendi halinde ama aglatmadan ben yaninda onunla konusarak oynayarak uyutmaya calisiyorum ilerde kilosu agirlasinca zor olucak diye ama bir yandan da uzuluyorum uyumak için tutunacak bir destek arıyor kendince diye 🥹. Benimki emmiyor bi de göğsümde uyutup yavasca yerine biraksam 🥹 bir yandan da ayakta sallamaktan iyidir diyorum cunku ev ortami haric disarda uykuya direnince en azindan kucakta iki pıspısla kolay oluyor. Bu arada sizde 4 aylikmissiniz sizin uyku düzeniniz nasil ? Gece uykusuna kacta yatiriyorsunuz