hrbrk Merhaba güzel anneler. Aranızda uyku eğitimi alan var mı? Kısaca nasıl oluyor bilgi verir misiniz? Eğitmen öneriniz var mıdır? Süreç hakkında bilgi verebilir misiniz örneklerle çok teşekkür ederim
sekerparemm hrbrk ben almadım kendim kademeli olarak verdim ağlayarak desteksiz uykuya geçiş yaptıran eğitmenlerede karşıyım biraz sabırlı olursan eğer kendinde bir rutin oluşturabilirsin bebeiş kaç aylık
feyzanuur hrbrk uyku eğitiminden ziyade rutin oluşturmayı daha doğru buluyorum.. ayına göre belli bi saatten sonra uyutmamaya dikkat ederseniz gece uykusu oturuyor. atak ve diş dönemleri hariç tabi
esmaayeldann hrbrk ben uyku eğitimi aldım 14 aylıkken. Sallayarak uyuyorsa eğer salla dur tekniği ile sallamayı bıraktırın öncelikle. Yani şöyle 10 saniye sallayıp 5 saniye durun bu şekilde sallama süresini iyice kısaltıp durma süresini uzatın. Ve yatağına tam olarak uykuya dalmadan koyun. Beşiğinde sakinleştirin. Poposuna pışpış patpat yapabilirsin. Biraz kucağında sakşmleştirebilirsin eğer çok ağlarsa. Tabiki direnç gösterecek ama emin ol zaman geçtikçe alışacak
hrbrk sekerparemm şu an 4.5 aylık 5.5 - 6. Ayında başlamayı düşünüyorum ayakta sallayarak uyutuyorum. Destekleri nasıl keseceğimi ve desteği kestikten sonra nasıl uyutacağımı bilmiyorum:(
sekerparemm hrbrk emzik kulllanıyorsanız işiniz çok kolay ben emzik sayesinde çok rahatım fakat emzik kullanmıyorsanızda kesin uyku arkadaşı koymaya başlayın yanına
hrbrk feyzanuur rutinleri var aslında ama şu an 4. Ay atağında olduğu için çoğu şey bozuldu. Fakat destek çok fazla bizde su an. Gece 15 kez uyanıyor neredeyse destek bekliyor sürekli ayakta sallıyorum ben o destekleri kademeli olarak bırakmak istiyorum
feyzanuur hrbrk 4. ay atağı bence en zoruydu. muhtemelen ataktan sebep o kadar uyanıyodur. atak sonrası sakinlik döneminde deneseniz daha kolay olur. bizim de bi ara çok fenaydı, düzeltmek için belli saatten sonra uyutmamaya başladım öyle toparladık
feyzanuur hrbrk hatırlayamıyorum ama bir aya yakındı sanırım. o ataktan sonra çok fazla gelişim oluyo çünkü