52 günlük bebeğim var. Normalde anne sütü ile besleniyor fakat son zamanlarda sütümün az geldiğini ve yetmediğini düşündüğüm için aç kalmasın diye cuma günü mama vermiştim. Yine mama yaparken üzerindeki yazı dikkatimi çekti açılan mamanın 4 hafta içerisinde tüketilmesi gerektiği yazıyordu açıkçası mamanın üzerine bakmak hiç aklıma gelmedi. Şu an kakasını yapmakta zorlanıyor ve en son iki gün önce yaptı bir de bu akşam formu katı formda rengi hardal sarısı kan vs. hiçbişey yok normalde cıvık şekilde ve günde en az 1 kere olmak üzere hep yapardı çok fazla vicdan azabı çekiyorum daha önce böyle bişey başına gelen oldu mu