benbenimsenkimsin Kızlar hayatımda ilk defa kabız oldum adetime 12 gün var ara ara sol tarafıma ağrı girip çıkıyor gebelik belirtisi olma ihtimali var mı
bksh benbenimsenkimsin bence ihtimal yok adetine daha çok var nrrdeseye yumurtlama bile yeni olmuş sayılır yani