Benim oğlumda arabalara bakarak yürür hiç önüne bakmaz ben bırakıyorum dışarı çıkınca yolu kontrol ediyorum . ( Kaldırım da arabalar park halinde o yüzden sürekli yolu kontrol ediyorum) Düşünce kaldirmiyrum her seferinde kötü bir düşme değilse oğlum senin kalkacağını ve bana kosark geleceğini biliyorum diyorum kalkıp geliyor