Merhaba sevgili anneler. Yaklaşık 3 aydır süt diyetindeydim 1.5 ay kadardır da yumurta. Son 3 haftadır süt ürünleri açmaya başladık. İlk iki hafta fırınlanmış devam ettim bi sıkıntı yoktu. Ama pişmiş olanlara yani sütlaç yoğurt çorbası gibi geçince yüzünde ve vücudunda hafif kızarıklıklar ve hafif gaz sancısı olmaya başladı. Bugün itibariyle de çiğ olanlara geçicem ve bugün 1 kaşık yoğurt yedim. Bu arada da bebeğimde balgam sorunu vardı ama sanki diyet açmayla arttı mı bana mı öyle geldi bilemedim.
Bu süreci yaşayan var mı sizler neler yaşadınız