Şuan bende bunu için bi post açacaktım. Yaklaşık 2 ay önce hava kullandık geçmişti o zaman soğuk algınlığı gibi vardı ama bu aralar balgam iyice arttı kusup balgam atarsa rahatlıyor. Bir de süt alerjisinden diyet açma sürecindeyiz acaba ondan kaynaklı mı düşünüyodum bende