Merhaba yeni katıldım yardım ve deneyimlerinize ihtiyacım var bebeğim ek gıda yemek istemiyor tükürüyor kafasını ceviriyor kavanoz mama aldım onu da yemiyor sadece ben ne yersem onu yiycek gibi yapıyor verdigimde yiyor ama genelde öğürüyor ne yapmalıyım kustuğuda oluyo