Myrtle birmeleginannesi45 kaynamis sicak suyu kaseye koyuyorum icine 3 kasik bundan. Bulamac oluyor. Ezdigim muz vs ne varsa ekliyorum sonradan. Tarcin az deneyin onun tadinin etkisiyle bence yiyor benim de yiyesim geliyor oyle. 😀
burcakyerturk birmeleginannesi45 normal 90 cc mamayı hazırlardım onu b karıştırırdım sonra yavaş yavaş eklerdim ekledikçe karıştırın çünkü birden katılaşıyor çok katıyı da beni. Oğlum yemezdi
Ococila birmeleginannesi45 ben mama ile vermedim hiç bunu suyla karıştıp içine meyve koyup öğün olarak vermiştim