ayberkartun berivanlina21 ne içtiniz ya ben içemiyorum da eşim diyor kesinlikle yok birsey emin ol güven bana ama ben güvenemiyorum korkuyorum ilaç içtiğim için sivilce ilaci
berivanlina21 ayberkartun ben normalde kekik suyu içer diğer günü olurdum 10 gündür içiyorum olmuyor sadece 2 gündür leke geliyor o kdr 😂
aylizinannesiiii ayberkartun bende bu ay antibiyotik influenza ilacı ağır kesiciler iğneler oldum baya geciktirdi galiba ya
aylizinannesiiii Bennededimki regl olunca sakinlesiyor insan böyle aslan gibi saldiriyorim sinirden 😅😅
aptallarsizii aylizinannesiiii 2 gün geciktim hamilelik şüphem yok ama bari bayramda regl olmak istemiyorum 😂
aylizinannesiiii aptallarsizii bayramda yağmurlu diyordu hava durumu kesin bayrama denk gelir öyle bir şans 😅😅
aptallarsizii aylizinannesiiii evet bizim şehirde de bayram günü yağmurlu evde olsaydım neyse de köye gidecem bi evde 30 35 kişi kalıyoruz bu durumda çok zor olacak ped değiştirmek kasık ağrıları falan bide çoluk çocukla uğraşmak 😩allahım yardım et
aylizinannesiiii aptallarsizii çok zor oluyor kalabalık olunca sürekli tuvalete git gel zorluyor insanı bakalım nasıl geçecek Rabbim kolaylık versin 🥹
lidokain aylizinannesiiii ay hem Ramazan’ın ilk günü oldum hemde az önce regl oldum sizin gecikmeleri bana yüklediler galiba
aremaslan 13 gün geciktim test yaptım bir kaç gün önce negatif çıktı ya genede korkuyorum hamile olabilirim diye test yanlış sonuç vermez dimi kızlar
Selin_ferdi42 aylizinannesiiii 3 Şubat’ta oldum daha olmadım 15 aylık oğlum ilk adetimi 3 Şubatta gördüm emzirdigim için bu ay olmadım test yaptım negatif ama patliycam sinir stres çocuk huysuz şiştim patliycam nerdeyse
aylizinannesiiii Selin_ferdi42 emzirirken benimde çok düzensizdi ama aşırı gerginlik ve stres yapıyor ya deli ediyor insanı 🥹🥹