Merhaba kızım 1 aylık sütüm gayet yeterliydi ama iki gündür falan çok azaldı acaba yetmiyor mu diye düşünüyorum doğduğundan beridir uyumuyor zaten sürekli ağlayan bir bebek günde 3 kez kakasını yapıyor az mı yoksa yeterli mi?emziriyorum ama eğer bez sayısı azsa mama takvisiyesi yapıcam mecbur bu arada sürekli emmek istiyor ama emerken de ağlayıp ağzından çıkarıyor neden anlamıyorum