beriiiiil 3 yıldır felan alımımız var ve bize daha bir yazı gelmedi vardiya sistemi var gidiyoruz çalışıyoruz mesela ek bir izin veya ek bir ücret bile alamıyoruz koruma ve güvenlik olarak çalışıyorum aslında izinde bile gözümüz yok bari yerine mesai ücreti verilsin oda yok bizle aynı işi yapan işçi kolundan arkadaşlar bayram mesaisi için 3 katı ücret alıyor yani el kol bağlı kaldık