[silindi] yok ya çevremde kızları olanları görüyorum ilk kız babaya benzemiyor genelde . Genelde anneye benziyor ilk kızları . Benim kızım babasının kopyası ve bana hep arkası erkek dediler hem babasına benzediği için hem erkeklere benzediği için . Ha bu arada tabi ki Allah bilir . Gaybı yalnızca Allah bilir 🙏 ama işte bunlar da hurafe . Tutuyor bazıları 😀