fnd55 ben o damlayı kullandım hatta melatonya sprey var muadili onu da kullandım ama sizin bebeğiniz 2 aylık Allah aşkına ne gerek var gazı vardır gaz damlası kullanın yani ne bileyim. Ben 2 yaşında kullandım orta kulak iltihabı vardı bir aya yakın çocuğu doktor doktor gezdirdim çığlıklar kıyametler bir gram uyku uyuyamıyordu ağrıdan doktorum verdi kullanabilirsin diye bir süresi var kullanıp bırakıyorsun faydasını da gördük Allah var şimdi ama sadece uykuya geçişte faydalı oluyor gece uyanmalarına vs bir etkisi olmuyor. 2 aylık çocuğa verilmez.