Hanımlar balkonum cam balkon ve maalesef evim otobanin dibi altımızdada fırın yanımızda da mermerci dukkani var.İnanilmaz toz alan bir evim var.Hele balkon saniyelik toz toprak oluyor.Camlar leş gibi oluyor her defasında.Balkonun camlarını yıkıyorum devamlı.Ama su lekesi kalıyor.Acikcasi hem yıkayıp sonra kurutup iz kalmaması için uğraşmak bana çok zor geliyor.Cunku o ıslakligi kurutmak bile çok zaman alır.Sizin bir öneriniz var mı ne yapabilirim.