Kızlar bu 5 aylık dönemde ne var anlamadım asla uyumuyor özellikle geceleri çığlık çığlığa kalıyor yatağa yatırmadan daha başlıyor ağlamaya sürekli bir ağlama hali . Müzik açmak istemiyorum sallamak istemiyorum sadece emzik veriyorum ama ve uyku arkadaşı veriyorum bana mısın demiyor. bu dönem nasıl bir dönem. Siz neler yaşıyorsunuz