Hormonlu spiralin koruyuculuğu daha yüksek kayma riski daha az çünkü daha zor takılıyor takarken daha cok acı hissediyorsun hormonlu spiralle korunuyorum 6 aydır kaymamasına rağmen hamile kaldım ama bu tamamen benim vücudumla alakalıymış doğurganlığım normal bi kadına göre cok daha fazla olduğu için içinde ki hormon rahim duvarını incelttiği için düşük yaptım bu da aslında ne kadar yüksek koruduğunu gösteriyor taktırmak için regl olmaya gerek yok sadece regl değilken cok daha fazla acıyor ben regl dışında taktırdım sezaryen doğum yaptığım icinde ultra acıdı 6 aydır 2 kere regl oldum o da leke şeklinde kilo yapmadı regl olmamaktan dolayı biraz ödem yapmıştı o da bitti cok memnunum