periaydn merhabalar cok gecmis olsun miniğime. Biz 2 kez yaşadık hemde 2 ay ard arda. Böbreklere hasar bırakıyor dediler böbrek ultrason cektirdik sıkıntı cıkmadı çok şükür. İlkinde doktor söylemedi ama ikinci doktor ıslak mendili yasakladı pamuklu bez ile silinecek bezden ayrılana kadar dedi. Şöyle söyleyebilirim bizde 2 enfeksiyon 40 derece ateş yaptı ve hastanede tedavi olduk 7,5 ve 8 ,5 aylıkken. Antibiyotik bitti 1 hafta sonra yeşil akıntı gördüm hemen doktora gittim korkarak poşet ile alındı gene enfeksiyon çıktı ama ben poşet ile istemiyorum sonda ile alın dedim cünkü 4 saat yapmadı çişini ve bulaş olabilir oda enfeksiyon gösteriyor \ sonda ile 1 dakika icinde alındı ve enfeksiyon çıkmadı.. kültür verdim normalde 3 güne cıkan kültür eğer üreme var ise neyin ürediğini saptamak icin 3 gün bekletiyorlar üreme olmadıgı için ertesi gün cıktı. Eğer yaptırabiliyosanız kesin sonuç sonda tekniği. Yoksa 1 hafta arayla boşu boşuna antibiyotik tekrar kullanacaktık.