Ays21 ftmm ek gıdaya başladık iyi gidiyo gibi 🤔 desteksiz oturamıyor ama oturtmaya başladım artık,yıkılsa da çalışmalara devam. Dönüyor yere bırakınca. Onun dışında başka da bi gelişme aklıma gelen yok🤣
ftmm Ays21 benim bebişte aynı yan yan kaya kaya koltuğun altına doğru ilerliyor 🤣 kaç öğün ek gıda veriyorsun
miabel9 6 ay 2 günlük kızım. Ek gıdaya basladık hala yeri sevmiyor hep kucakta olmak istiyo oyuncakları hep ağzında 5 buçuk aydan beri oturma çalışmalarımız devam ediyo🥰
Ays21 ftmm ben minik biberonla su veriyorum. Suluk için henüz erken ilk kızımda da ötle yapmıştım yani. Önce suyu içsin sevsin ki sonra suluk alırım🤗