8 aylık bebeğim yataktan yere düştü ama geldiğimde kafası montun üzerinde yüzüstü bir şekilde duruyordu yani kafasını duvara da carpmıs olabilir emin değilim ama yere vurmamış sanırım,aşırı ağladı. Kafasında hiç kızarıklık yok normalde en ufak bir harekette kızarır mesel dizleri kızarmıştı.. çok ağladı kucağıma aldıktan iki dk sonra normale döndü gülücükler saçtı oyun oynadı vs. Tam da uyku saati yani zaten uyumak içşn ağlıyordu düşmeden önce şuan kucağımda uyuyor sizce ne yapayım hastaneye mi götürsem uyutmayıp takip mi etsem ama uyutmamak imkansız gibi olacak cünkü ben uyutmasam omzunda uyuyakalır çok kötüyüm napıxam bilmiyorum