Kızlar bebeğim 6 ay 12 günlük diş etleri çok kabarmış sanırsam diş geliyor o kadar huysuz I kadar ağlıyor ki çok yıprandım şu 2 gündür ki dahada huysuz oldu uymuyor iştahı da çok yok bi kaç defa da isal gibi çişini yaptı ne yapsam da rahat etse bebeğim 😞yada diş etine sürebileceğim bir şey var mı fikirlerinize ihtiyacım var 🙏