prenseskus çok kolay… bir su bardağı yulafı alıyorum glütensiz olursa daha güzel olur bir kap içerisinde üzerine 3-4 bardak ılık su ekleyerek yarımm saat bekletiyorum bu biraz daha kremsi kıvam için. Sonrasında blendırdan geçiriyorum suyuyla beraber ve süzüyorum ince bir tülbentten geçiriyorum nötr tat seviyorsan bu kadar ama tatlandırmak istersen bal hurma vanilya özütü ekleyebilirsin. Birde cam şişede buzdolabında 4-5 gün dayanır