zeynepsd güvenli baglanma için önce hep kucagımda uyuttum uyuduktan sonra yataga koydum bu arada yatagına da sıcak su torbası koyuyordum o kucağımda uyurken yatak ısınıyordu mesela kucagımdan direkt soguk yataga koymuyordum irkilmesin diye, sonra koyarken uyandıysa pişş pişşş diyip pıtpıtladım ama halaa da yalnız bırakmıyorum ki yataga ikimiz yatıyoruz bence çocuk yalnız uyumamalı biz bile yalnız uyumak istemezken bize muhtaç olan bir bedeni yalnız bırakmak çok saçma, yataga birlikte gidiyorum zaten 10 dakikada uyuyor maksimum sonra kalkıyorum. Süreç sancılı eger ki aglamadan eğitim vermek istiyorsan 4 ayı gözden çıkarıcaksın. Ben başardım dedigim gibi aşırı sabırlı bi insanım o yüzden asla pes etmedim, bu arada bebekken gündüzleri 1 öglen uykusunu dışarda yaptırdım. Hep gece gündüz kavramı için.