ben doğumdan sonra spral taktırdım o sebeb oldu diye düşündüm ama çıkardım gene sürekli tekrar etti ama bu 2 sene içinde inanın 2 ayda 1 veya ayda 1 istisnanız sürekli oldum.İlaclara herhalde milyarlar döktüm sonra eşime bile mantar hapı içirdim.En son bu yöntemi yaptım ve geçti oda şöyleydi,Bulgaristan böylesinde tedra diye bi ağaç var ( aktarlarda oluyor bu kurutulmuş şekilde satılıyor) Bu otu aldım suda kaynattım he gün taze şekilde kaynattım ama sürahiye koydum her wcye çıktığım da kaynattığım suyla vajinamı yıkadım ama her tuvaletten sonra mutlaka yıkayın ( ilk gece kaynattığım otu pamukla ıslattım bunu vajinamın afedersiniz giriş kısmına pamukla sıkıştırdım) aynı zamanda bunları yaparken eczaneden borik asit içeren fitil aldım borik asit içermesi önemli ama her fitil olmuyor aynı zamanda ağız yoluyla içilen 2 tane mantar hapı aldım.Fitil ile beraber kullandım.Bunları yaparken en önemli şey tatlı tüketmemek mantarı besleyen en baş sebeb tatlı.Herhalde yaklaşık 20 gün tatlı kola pilav makarna vb şeyler tüketmedim bu yöntemlerle 2 yıldır uğraştığım mantar sorunum bitti