7 aydır düzenli regl oluyorum yine gününde başladı ama 2 gündür minik minik leke kirmizi, gül kurusu renginde akintim var ama çoğalmiyor işte soğan suyu ve kekik suyu içtim biraz daha ilerledi ama pede dolmuyor şu an reglimin 2nci gunundeyim tam.. ağrı da var .. geçen hafta grip oldum arveles ictim o etkiledi herhalde