Gokturkmom egeniinnannesi Aventte kusuyordu öğürüyordu hep midesini bulandırıyordu 🥲Wee Baby Damaklı tuttu 😂 ucuzcu oğlum 🐒
egeniinnannesi Gokturkmom benim oğlanda ucuzcu😂 silikon göğüs ucu kullanmak zorunda kaldım aventi ağzına bile sürmedi bildiğin midesi bulandı 17 günlük daha kocaman insan gibi öğürüyordu😂 wee baby silikon ucuyla şapur şuppur emiyo😂
Merhaba05 meloni sadece aç olduğu için değil sizi istediği için emmek istiyo muhtemelen. Fazlasını sttığına göre. Kilo alımı varsa, çişli bez sayısıda yeterliyse doyuyodur ve sizi kokunuzu teninizi istiyodur çok normal daha çok küçük bol bol koynunuza alın🥰
kuzeyinannesi2023 meloni ilk bebeğimde direnmedim mama takviye ettim git gide sütüm azaldı bebek mememi reddetti. Şimdi 21 günlük bir bebeğim daha var aynı sizinki gibi 10-15 dk da bırakıyordu agzıyla burnuyla oynadım zorladım altını aldım bidaha emzirdim memeleri bitirene kadar zorladım her geçen gün daha güzel emdi. Elinizden geldiğince savaşın🙏🏻
tgcyi meloni 3 kere kakali bez degistirmeniz gazi olmadigi anlamina gelmez ki karin masaji yapmaniz lazim mide gazinida cikarmaniz lazim bunlara dikkat ediyomusunuz
meloni tgcyi mide gazını kendisi atıyo da alttan gazı bazen atıyor ki genelde alttan sıçıyor en az 2-3 kere
meloni surprizbebe sık sık emmesinde değilim tabiki emecek sadece az emiyor doktor 20 dk birini 20 dk birini peş peşe ver iki saat sonra tekrardan diyordu
Gokturkmom meloni Emzik tam bi kurtarıcı ağzının kenarına değdirin alıştırırken kendinin almasını sağlayın 5 dakika da bir deneye deneye tek günde alıştırdım ben
surprizbebe meloni kızım en fazla 10 dk çoğu zaman 5 dk max emerdi şu an da 5 aylık yine aynı. Ve her zaman tek meme emer. Sırayla veririm bu işin bi standardı olmaz
surprizbebe meloni kızım en fazla 10 dk çoğu zaman 5 dk max emerdi şu an da 5 aylık yine aynı. Ve her zaman tek meme emer. Sırayla veririm bu işin bi standardı olmaz
bittercikolata__ meloni O şuan doyuo doymadigini bilmiyor sürekli emmek istiyor ve daha çok küçük benim bebeğim şuan 3 aylık olucak doktorum ilk aylarda her emmek istediginde emzir demişti bol bol emzir daha küçük sarılığa yakalanabilir emmesi iyidir
meloni surprizbebe bende bi birini bi birini şeklinde emziriyordum sonra doktor tam kilo alamamış böyle yap diyince öhle yapmaya başladım bende
denizalismom meloni bol bol emzirin . Sarılığı vs yoksa mama vermeyin. Biberonla verirseniz red yaşayabilirsiniz