Doga_sever kulak misafiri olamıyorum ki evden çıkıp konuşuyo dün gece yarısına kadar bekledim ne msj ne arama hiç sesleri çıkmadı bugün de sabah tartıştık bak kankama yazarım dedi git yaz umrumda değil dedim iyi sen bilirsin dedi akşam yazıştılar arıcam demiş işte oda tm gülüm yazmış, uyanık msj konuşmuyo arıyor öyle görüşüyo. Çocuklar olmasa peşine düşer dinlerim hangi cehenneme giderse ama çocuklar var işte