Bebekleriniz nasıl hareketler yapıyor. Dönüyor mu, birşeyi tutuyor mu? Başını %100 dik tutuyor mu hep. Bizde dönme yok, birşeyleri tutuyor ama kolayca bırakabiliyor yapışmıyor nesneye genelde, başını da kucaktayken dik tutuyor ama bi sallantı da oluyor arada. Annem babam pasifmiş gibi davranıyor bebeğime geri mi kaldı acaba diye üzülüyorum 😕😕😕