aydan beri meme reddi var asla emmiyor silikon göğüs ucu denedim büyük geldi ememedi midesi bulanir gibi tepki verdi mama kaşığı denedim biberona alıştığı için ağlamaya başladı ve artık 180 ml falan kaşıkla zor oluyor döktürüyor kaşık biberon denedim o da aynı maalesef çığlık çığlığa kalıp boğazında kalacak diye korkuyorum çok üzgünüm 3 ayı geçti emmemesi süt savmaya vaktim olmuyor eşim askeri personel ve üzüntüyle olan sütüm emmedigi için azaldı gogsum ağrı içinde meme reddi bu kadar çok olup büyüyünce düzenlen varmı gören olursa banada cevap verir misiniz