Anneler Merhaba bebeğim iki aylık oldu doğum kilosu 3.5 kilo kaybı oldu önce 15.günde doğum kilosuna ulaştı şimdi 4.5 kg yavaş kilo alıyor son iki haftada nerdeyse hiç almadı sadece anne sütü veriyorum ama memeyi tam boşaltamıyor uyuyor ya da gaz sorunu oluyor yağlı sütü alamıyor nasıl bir teknik uygulamam lazım deneyimliler lütfen cevap versin