Pazartesi günü arkadaşlarımla iftardaydık. Arkadaşımın 2 yaşında oğlu var. Benim oğlum 6 buçuk aylık. Dün eşim biraz rahatsızlandı gece de oğlumun ateşi çıktı 38.5 39 ları gördük. Sabah doktora gittik boğazında enfeksiyon oluşmuş dedi antibiyotik başladı. Az önce arkadaşım aradı oğlu suçiçeği olmuş dün döküntü başlamış yani Salı günü. Doktor döküntü başladığında bulaş biter demiş. Benim oğlanın ateş hala 38.5 larda acaba su çiçeği olmuş olabilir mi?