nnoktaa
Ya hasta birini görmedik açık alan dışında dışarıya çıkmadık çocuk 20 gün içinde ikinci kez grip gibi sadece üst solunum yolu hasta keyfi genel olarak iyi daha önceki dişlerde hep ateş oldu fakat burun akıntısı sık sık olmadı hiç her türlü şeyi yiyor az da olsa et ,balık , çorbalar meyve yani başka sebep kalmıyor 😔
Allah’ım tüm bebeklere şifa versin gerçekten çok zor dış dönemi