10 aylik bebeğim hastalandı gribal enfeksiyonu vardi geçti sonra tekrar ateşli hastalık oldu ve hiç birsey yemiyor. Doktor damla verdi ama faydası olur mu bilmiyorum başına gelen varmi varsa neler yaptınız hiç birsey yemiyor zorlamakta istemiyorum. Ya tükürüyor ya atıyor ağzından. Kaşığı görünce kaçıyor önerilere açığım.