Kızlar bebeğim 4 kilo 60g doğdu. Şükürler olsun sütüm de 2 güne geldi ama o süreçte mama da verildi hep. Bir hafta sonra ısrarla mamayı bıraktırdım anne sütü almasına uğraştım. Doktora bu en sün 15 gün önce gittiğimiz de 5200 kg dedi. Şu an ki kilosunu bilemiyorum. Sorum şu doktorlar diyor ya 40-50 gün arasında uyumasına 5-6 saat izin veriliyor diye benim bebeğimin uykusu en fazla 1 saat sürüyor. Emiyor zor uykuya dalıyor1 saat sonra uyanıyor ağlayarak meme istiyor. Doyduğunu kaka yapmasından çiş yapmasından anlıyorum sorun yok. Ama uykusunu alamıyor doğru düzgün normal mi