Kizlar bebegim 1 yaşında ve asla tek takilmiyor yani su icmeye mutfaga gidemiyorum bile hemen ağlamaya basliyor ve arkamdan emekliyor wcye gidiyorum arkamdan gelip kapinin onunde bekliyor 2 3 aydır böyle gecer dedim ama gecmiyor afedersiniz gotle don gibiyiz bazen çok bunaliyorum nasil bir yol izlemeliyim gecermi yada sizinkiler nasıl