Anneler benm kızım şuan 5 yaşında onu gece çok emzirdiğim için o iki yaşındayken dişlerinden ameliyat olmuştu. Şimdi oğlum var 14 aylık 4 dişi var üst dişlerin arkasında tortuları var gibi. Acaba gece emzrmesini bıraksam mı nasıl bırakırım başına gelrn var mı acaba?