incismommy Kızlar selam bayramda 7 aylık kızım ile 9-10 saatlik bir yolculuğa çıkacağız kendi aracımız ile. Öğle ve akşam yemeğini bir gün önceden yapıp kavanoza koymayı planlıyorum. Daha önce yolculuk yapanlar siz nasıl çözdünüz beslenmeyi? Nasıl ısıttınız
nnoktaa incismommy yanıma termosta su almıştım. Kavanozu metal kap içine koyarak sıcak su eklemiştim. Daha kolay ısınması için. Bir de çorbasını ekstra yoğun kıvamlı yaptım üzerine bi kaç damla sıcak su ekleyebildim. Bir diğer alternatifim de meyve püreleri ve yoğurt idi.