Kizlae merhaba, kizimin 11. Ayi bitmek uzere ben de yaklasik 2 haftadir falan işe döndüm cocuga babannesi bakiyor esimin bir de kiz kardesi var cok da severim onu sadece kizim ona asiri derevede duskun yani bizden daha fazla dusku mesela benim arkamdan aglamaz halasinin arkasindan aglar, halasi işten geldiginde benim kucagimdaysa hemen onu ister onun kucagina gidene kadar aglar, bi donemde babasina boyle duskundu simdi halaya duskun oldu ama bana hic duskun degil bi kere bile arkamdan aglamadi sadece yabanci bir yerdeysek dibimden ayrilmaz yapisik durur. Aslinda olay halasina duskun olmadi da degil ne guzel bir sey bu ama bana duskun olmamasi konusu kafami kurcaliyor bir yerlerde yanlis mi yaptim guvenli baglanma mi kuramadım guzel iliski mi kuramadim da baskalarina daha duskun diye kendimi yiyip bitiriyorum oysa son 2 haftaya kadar hep yanindaydim haftada 1-2 kayinvalideme giderdi ben de evdeki haftalik buyuk temizligimi falan yapardim. Bu tarz durumlar yasayan var mi bir yerde hatali miyim acaba akil verir misiniz