dgltkn Kızlar sizce gaz yapan yiyecekler neler çok gazı var yoksa gazlı şeyler mi tüketiyorum bilmeden sab simplex damla kullanıyorum ama işe yaramıyor sanırım
Mukaddertoklu dgltkn yemeklerinize kimyon koymaya özen gösterin. Ben yemekten sonra çay kaşığı ucu ile kimyon yiyordum gaz olmaması için.
tahin dgltkn sab simplex damlayı ne kadar kullanıyorsunuz? Benim bildiğim kritik noktası her gün aynı saatte düzenli vermek, acaba ondan yaramıyor olabilir mi? Bir de bir anda etki etmiyor birkaç güne diye biliyorum
Elfelf475 dgltkn bazı doktorlar annenin yediğiyle bebek gazının alakası yok diyor. Ben ikinci kez emzirme dönemine girmiş biri olarak bugüne kadar bir kere bile bu dediklerinize dikkat etmeden istediğimi yedim. Sadece hemşireler bana gaz sıkıntısı yapmasın diye kendim adına ilk 10 gün dikkat etmemi söyledi ona biraz dikkat ettim. 10 günden sonra kuru fasulyesinden brokolisine ne varsa istediğim zaman yedim yiyorum. 50 günlük ve dikkat etmediğim halde gaz sancısı yaşamıyor. Ben mi rahatım yanlış mı doktora gidiyorum anlamıyorum açıkçası
seyma51 Brokoli karnabahar,lahana, Brüksel lahanası, bakliyatların da çoğu yapıyor sanırım. Mercimek, kuru fasulye, nohut, turp, çikolata, süt, gazlı içecekler. Benim bildiklerim bunlar.