alexab araskusum ravla var bende de. Udi-çörek yağı ve karamürver özü. 2 gündür veriyorum burnu akıyor hiç ateş yok inşallah hemen iyileşir. Bir de 15 ay atağındaymış şu anda 2 gündür hiç uyku yok çok yoruldum hemen geçer umarım.
araskusum alexab benimki de 15 aylık ve hasta 🤧 Allahım hepsine şifa versin, kolaylıkla atlatsınlar ve mümkünse artık şu hastalık dönemi bitsin 🥲
97e araskusum bılmıyorum kı bıldıgım kadarıyla ufi hindi yapının tozu var en son kılosu 600 lerdı o ve zeytın yagı baska bısey koyuyormu blmıyorum ınternetn arkds aldı baktm aynı ıstersn sorarım