elfyrdgl Kızlar göbek bağına sizler sprey vs kullandınız mı kullanan varmış da merak ettim 11 gün oldu bizimki hala düşmedi birde bugün göbek bağının altından yeşil iltihap gibi birşey gördüm normal mi üstü kuru çünkü
seyma51 Akıntı varsa mutlaka Doktor görmeli. Spreyi de ilk defa duydum. Bizimki 8 günlükken düşürmüştü ortalama 8-10 gün arası düştü tanıdıklarımın bebeklerinin göbeği