Arkadaslar merhaba 24 saattir bebegimi memeden kestim kendisinin bir talebi yok cok sukur ama, memem asiri sisti dayanamiyorjm bikac sey okudum buradan elimle sagdim ama sanki geri şisiyor, doktor tavsiyesi alan arkadaslar yardimci olabilir mi
Sagmak mi sagmamak mi mastit olmamak icin napmam lazim