Dün 18 ay aşısını yaptırdık oğlum 19 aylık doktorumuz ay biterken yapalım demişti. 2 bacaktan ve ağızdan canlı aşı verildi. Dünden beri çok huysuz, iştahsız, halsiz sürekli ağlıyor. Bacağında hafif şişlik var yürürken topallıyor ağlıyor. Bacağına elletmiyor. Ateşi 37.5 38 oluyor. Başına gelen var mı?