3oglanannesi nurozkann kısık ateşte ısıt ye canim.nedem yenmesin.ilk defa mı ısıtıp yiyeceksin bu zamana kadar.sorundan çok bunu merak ettim.
nurozkann 3oglanannesi hiç ısıtıp yemedim de o yüzden dün akşam da misafir var di baya kaldı bugüne o yüzden sordum
ppearl53 Ben en son arastirdim. Cok zorda kalirsaniz. Pilavi neredeyse kaynayana kdar isitin. Bakteriler ölür diyordu yani hafif isitip yemek bakteri uretir. Tamamen isitinca sorun olmazmis