Kızlar biri bitmeden biri başlıyor resmen çenemin olduğu yerde bu çene kaslarının olduğu yerde böyle sivilce gibi bir şey çıktı sivilce dedim önce yani bir buçuk haftadır falan duruyor Tahminimce daha önce var mıydı hatırlamıyorum elleyince böyle yumuşak yumuşak geliyor galiba ben de kafaya taktım Dün sağlık ocağına gittim bugün bana dedi ki sivilceyi de büyük ihtimalle sonra o yağ bezesine çevirmiş galiba dedi elle de kötü bir şeye benzemiyor dedi kremle antibiyotik yazdı bunu kullan geçmezse cildiyeye git dedi vücudumda durup durup böyle şeyler çıkıyor alnımda da çok ufak var böyle yağ bezesi gibi değil Gibi kulağımın arkasında Zaten 2 3 senedir göğsünün şeyinde var böyle ona da gitmiştim bana ter bezinden olabilir dedi geçmedi duruyor 3 senedir kafamda zaten egzama dolu o kadar yoruldum ki üst üste gelmesinden hep kötü kötü düşünmeye başladım bütün günüm mahvolmaya başladı Acaba bir şey var mı Kötü bir şey mi nedir bu diye sürekli düşünmekten Kafayı sıyıracağım eskiden vardı ama atlatmıştım ne güzel böyle şeyleri Çok kafaya takmıyordum ama 5 aydır çok stresli dönemime denk geldi çok stresli bir dönemden geçtiğim için sanırım artık kafayı oynatacağım bayramdan sonraya cildiye’ye randevu aldım başıma gelen var mı böyle bir şey ben de daha geçen karnım ağrıyordu dahiliye gittim kan falan aldı bir şey yok dedi vitaminlerin düşmüş dedi vitamin verdi sonra 4 gün önce de uykudayken nefesim kesilmişti burnum tıkandı büyük ihtimalle onun içinde kulak burun boğaza gittim O da bana birkaç kere daha olursa gelirsin uyku apnesi olabilir dedi ama tam emin olmadı Çünkü bir kere olduğu için belki de dedi Çok yorgunsundur ondan olmuşsundur dedi Yani açıkçası her şey çok üst üste geliyor başına gelen var mı bu yağ bezesi midir nedir Yani Sağlık ocağındaki Doktor yağ bezesine benzetti kulağımın arkasında da vardı ama o biraz daha hafifledi şu an geçiyor gibi anlamıyorum yani Çok mu stresli dönemden geçtim Bundan mı acaba ya