ekk07 dün 5 kişi bir bebeği uyandırmaya çalıştık resmen. Uyanmadı kaç saat, çok korkmaya başlamıştık. İyice üzerini çıkardım biraz soğuk oldu uyandı sonunda. Aynen dediğin gibi sezaryen ağrısı bi yandan anestezinin etkisi bi yandan başıma vurmuştu ay çok zor. Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun