kimbumadam evet ben de öyle düşünüyorum adı var sadece. Konak yapmaya başlamıştı bebeğime ecowelle geçti mesela tam oluşmadan değiştirdim şampuanını. Yağını da hiç kullanmadım pişik kremi de öylece dururyo çok zorda kalınca kullanmıştım ama şampuanda parfüm var o bile kullanmak istememe sebebim olmuştu.