Benimde doğumdan sonraki gün şişti ama okadar kötü şişmiştiki oturamıyordum uyuyamıyordum ateşim çıkıyordu hastaneye gittim doktor o bölgeye günde üç kez pudra şekeri dökmemi söyledi yanında bide krem verdi adını hatırlamıyorum ama sarı beyazdı kutusu onları birkaç gün uyguladıktan sonra geçti çok şükür bide şofben den sıcak suyu açıp o bölgeye on dakika kadar tutuyordum çok şükür iki sene oldu bir şikayetim yok pudra şekeri dökünce aşırı yanma oluyordu ama o şişkinlik onun sayesinde erken söndü