ogretmenana oğlum 3 aylıkken (ücretli izin süreci sonunda) çalışmaya başladım.
Dogum sonrasında bebek hemşiremizin önerisi ile süt kanalları açılsın diye süt sağmaya başlamıştım. Emzirdikten sonra da sağım yapıp stokluyordum. (Sağım torbalarına tarih yazabiliyorsunuz, çok faydalı oluyor). Çalışınca ofise de süt sağma makinasını taşıyıp mescitte sağım yaptım. Biberon ile verdi kv.
Süt sağım makinasını doğumdan itibaren tam 17 ay kullandım. 🫣
Bu süreçte sütüm artsın diye ek bişey yapmadım bol su, yeşillik dışında. Mesleğiniz ögretmenlik sanırım, ders planlaması yaparken süt sağım saatlerinizi ayarladığınızda o saatler ders almamaya çalışmamızı öneririm çünkü sağım min 30 dk sürüyordu bende. Hem süt sağdıkça vücudunuzda süt üretmeye devam edecektir. Önerim asla süt sağımını kesmemeniz.azalsa bile devam edin. Kadınız malum dönemsel olarak azalıp artmalar olması normal