ezoom_08 Merhaba anneler, eşimin işi dolayısıyla 3 hafta şehir dışına çıkmak durumundayız. Otelde konaklayacagimiz icin kizimin beslenmesi zor olur düşüncesiyle gitmekte kararsizim. (Kizim mamayla besleniyor) Ne yapmalıyım?
Dilan21 ezoom_08 evde de zor 🤣 otelde genelde yardımcı oluyorlar ek gıda çocuklarına illa bişi bulursunuz birde emeklemek isteyecek otelden çarşaf vs isteyin ekstra yerlerde yuvarlanacaktır illaki
durubebek_ ezoom_08 ek gıdaya geçtiği için corba vs.içer kahvaltıya yumurta birde mama içiyor zaten beslenmesi sıkıntı olmaz sadece oda da sıkılabilir yanınıza oyalanacak birseyler alın